Prezes Artur Sójka – Praktyk i trener z zakresu sprzedaży, ze szczególnym uwzględnieniem sprzedaży relacyjnej i rekomendacji. Zajmuje się również tematyką komunikacji i wystąpień publicznych. Od 2019 prezes Biznes Klub Polska, polskiej organizacji rekomendacji biznesowych. Prowadzi również firmę doradczo-szkoleniową Sójka Consulting (www.sojkaconsulting.pl).
Wraz z Bernardem Frugą napisał książkę pt. Eventworking. Jak efektywnie korzystać z konferencji, targów i innych eventów. Poradnik dla przedsiębiorców, managerów i handlowców. Od 2008 roku prowadził szkolenia z zakresu budowania relacji i sprzedaży dla absolwentów studiów MBA Akademii Leona Koźmińskiego, absolwentów Uczelni Łazarskiego, na zlecenie firmy CCC, IBM, dla firmy Nationale Nederlanden, Aviva, Allianz, Lekam, Royal Bank of Scotland, Nowy Styl Group, Strauss Cafe Poland i wielu innych. Wraz z zespołem moderował ponad 1000 sesji networkingowych na zlecenie klientów.
Weteran spotkań LinkedInLocal. Jako prelegent był zapraszany i występował podczas takich spotkań: trzykrotnie w Poznaniu, dwukrotnie w Toruniu, w Zielonej Górze, Gdańsku, Białymstoku, Łodzi. Po każdym z takich wystąpień otrzymał bardzo wysokie oceny. Jego profil na LinkedIn posiada status „Najwyższy poziom”, a jego Social Selling Index oscyluje w granicach 80 (na 100), co sprawia, że znajduje się w top 1% zarówno w swojej branży (średnio 26) jak i swojej sieci (średnio 39).
Występował podczas wielu konferencji i kongresów, mi.in przed ponad 400 osobową publicznością podczas Kongresu Stowarzyszenia Mieszkanicznik w Łodzi, podczas Network Session Lublin, Kongresu Biznesu i wielu innych. Uczestnik Programu Przywództwo – poziom wyżej.
Posiada certyfikat I stopnia facylitatacji po kursie Tony Mann’a. Jest współtwórcą bydgoskiego i lubelskiego oraz trzech warszawskich Klubów Toastmasters International. Mentor dla kilkudziesięciu członków Toastmasters. Był Dyrektorem Rejonu w tej organizacji.
Dyrektor Administracyjny Aldona Bochen – Od 2019 roku związana z Biznes Klub Polska, w którym nadzoruje procesy administracyjne, projektuje i wdraża wewnętrzne procedury. Współpracuje z Zarządem oraz Dyrektorami.
Pomimo, że z wykształcenia jest biologiem molekularnym i nadal z pasją rozwija swoją wiedzę w tym zakresie, wybrała ścieżkę przedsiębiorcy. Praktyk z zakresu nawiązywania nowych kontaktów biznesowych, zarządzania nimi i przekuwania ich w kontrakty. Jest doświadczonym moderatorem sesji networkingowych. Moderowała sesje m.in. dla 800 klientów IBM Polska czy absolwentów studiów MBA Akademii Leona Koźmińskiego. Zarządzała biurem regionalnym jednej z organizacji rekomendacji biznesowych oraz firmą inwestującą w nieruchomości, gdzie odpowiadała przede wszystkim za sprzedaż i opiekę nad zespołem handlowców.
Specjalizuje w wystąpieniach publicznych ze szczególnym uwzględnieniem, autoprezentacji, moderowania dyskusji i storytellingu. Jest jednym z założycieli warszawskiego biznesowego klubu Toastmasters, gdzie pełniła funkcję wice prezesa ds. edukacji, a następnie prezesa. Cały czas doskonali swój warsztat mówcy oraz rozwija się na ścieżce liderskiej. Chętnie przekazuje swoją wiedzę szkoląc przedsiębiorców w zakresie skutecznej komunikacji interpersonalnej.
Posiada doświadczenie dziennikarskie, jako zastępca redaktora gazety internetowej kierowała pracą kilkudziesięcioosobowej redakcji. Chętnie pisze teksty marketingowe. Jej dodatkowe zainteresowania to savoir-vivre w biznesie.
Dyrektor ds. Marketingu Konrad Kuligowski - przedsiębiorca działający w branży marketingu i reklamy od 2002 roku. Zdobywał doświadczenie pracując m.in. dla takich marek jak: Mercedes, Orfilame, Nestle, Unilever, Tyco, Kidde, Pracuj.pl, Servier, Nycomed. Zarządzał projektami o zasięgu krajowym, jak i nadzorował międzynarodowe kampanie. Obecnie specjalizuje się w strategii komunikacji marketingowej i marketingu cyfrowym. Doradza głównie małym i średnim firmom w efektywnym wykorzystaniu kanałów komunikacji w Internecie (pozycjonowanie, Google ads, facebook ads). Od kilku lat z sukcesami wspiera polskie firmy w promocji na rynkach zagranicznych. Doświadczony networker i mówca prowadzący spotkania biznesowe. Swoją wiedzę i doświadczenie wykorzystuje w Biznes Klub Polska jako dyrektor drugiej warszawskiej grupy, wspierając członków w budowaniu firm i rozwoju sprzedaż poprzez rekomendacje biznesowe.