BKP

Na pewno umiesz świetnie rozmawiać z klientami. Ale czy tak samo ciekawe są Twoje e-maile? A treści na Twojej stronie? A media społecznościowe? Od prawie 20 lat zajmuję się tym, żeby teksty były lepsze: ciekawsze, skuteczniejsze sprzedażowo, bezbłędne. Tym się zajmuję jako copywriter kreatywny, copywriter sprzedażowy, storyteller, ghostwriter, redaktor, korektor, a czasami autor. A prywatnie... jestem taki sam. Piszę i udoskonalam teksty. Prowadzę dyskusje o tym, czemu jakiś czasownik łączy się z dopełniaczem, a nie z biernikiem. Prowadzę podcasty, bywam na YouTube i na TikToku, uwielbiam szachy, gry planszowe, karciane i RPG. I podobno w tym wszystkim jestem jakiś (co jest najlepszym słowem uznania względem powszechnej nijakości).

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w twojej przeglądarce.   Zamknij