Strona główna Grupy O nas Aktualności Galeria Kontakt
POWRÓT DO LISTY POSTÓW
Dobra polisa czy musztarda po obiedzie? Jak uniknąć rozczarowania z ubezpieczenia Mądrzy przedsiębiorcy współpracują, pozostali konkurują

10 października 2022
Zarządzanie oczekiwaniami wobec siebie

Z czym kojarzy nam się termin „Zarządzanie oczekiwaniami” ❓ 


Na usta ciśnie się odpowiedź: z obsługą Klienta i dawaniem mu większej wartości niż by się spodziewał.

Bo taką strategię znamy i z pewnością w większości, stosujemy.

Ale czy próbowałeś ją przeanalizować z nieco innej perspektywy❓ I odnieść ją do własnej osoby i zarządzania własnymi oczekiwaniami❓

Na pewno pozwoli ona złagodzić nieco gorycz odmowy Klienta, ale również ukształtować w sobie odpowiednie nastawienie do samego procesu sprzedaży. Bo nie zawsze w sprzedaży będzie szło po naszej myśli…

Niezwykle ciekawy punkt widzenia autora felietonu Artura Sójki, trenera sprzedaży, twórcy organizacji biznesowej Biznes Klub Polska, który ukazał się w nowym numerze Gazety Ubezpieczeniowej.

Zapraszamy do lektury!

Pełną treść artykułu znajdzisz tutaj

O NAS MISJA I WIZJA ZARZĄD
ODWIEDŹ BKP ZOSTAŃ DYREKTOREM
AKTUALNOŚCI SPOTKANIA
REGULAMIN SERWISU POLITYKA PRYWATNOŚCI KONTAKT
Copyright © 2023 Biznes Klub Polska. Wszelkie prawa zastrzeżone.