Informacja zwrotna ważnym elementem komunikacji z Twoim Klientem, współpracownikiem dodajmy - pod warunkiem...
że jest przez osobę, której jej udzielamy chciana, a więc o nią jasno i wyraźnie poprosi oraz jest konstruktywna.
Co to dokładnie oznacza oraz jak korzystać z potencjału tzw. feedbacku, aby być efektywniejszym w biznesie…
przeczytamy w kolejnym felietonie Artur Sójka - mówcy, trenera, założyciela organizacji rekomendacyjnej Biznes Klub Polska, który ukazał się na łamach Gazety Ubezpieczeniowej (23/2023).
Ważna lekcja dla każdego, kto szuka zdrowego sposobu na przedstawienie własnego punktu widzenia (oczywiście za wyraźnym przyzwoleniem drugiej strony ), a także okazji do rozwoju siebie i poprawy własnych kompetencji w atmosferze wzajemnego szacunku.
Zapraszamy do zanurzenia się w lekturze i czerpania z bogatej wiedzy autora.