Obiekcje – zmora niejednego sprzedawcy…
Jak sobie z nimi radzić? Jak rozmawiać z klientem, gdy ten próbuje odłożyć decyzje o zakupie na później?
Po pierwsze - warto w takich momentach dotrzeć do prawdziwego powodu klienta, a nie tylko, tego który, dobrze brzmi. A pomoże Ci w tym weryfikacja ważności obiekcji klienta. Jedno proste pytanie, a może zdziałać tak wiele…
✌ Po drugie - dając swojemu Klientowi prawo do NIE, które sprawi, że nie poczuje się on przypierany do ściany, naciskany do podjęcia decyzji,
oraz stosując inteligentną zachętę…
O tym przeczytasz w artykule Artura Sójki – trenera, felietonisty, networkera, założyciela organizacji rekomendacyjnej Biznes Klub Polska, który ukazał się w nowym numerze Gazety Ubezpieczeniowej (12 na 2023).
Jak zwykle zapraszamy do arcyciekawej i merytorycznej lektury. Pełną treść felietonu znajdziesz tutaj.