BKP

Byle do wiosny, czyli o sezonowości

Byle do wiosny, czyli o sezonowości

Obiekcje – zmora niejednego sprzedawcy…


Jak sobie z nimi radzić? Jak rozmawiać z klientem, gdy ten próbuje odłożyć decyzje o zakupie na później?

Po pierwsze - warto w takich momentach dotrzeć do prawdziwego powodu klienta, a nie tylko, tego który, dobrze brzmi. A pomoże Ci w tym weryfikacja ważności obiekcji klienta. Jedno proste pytanie, a może zdziałać tak wiele… 

✌ Po drugie - dając swojemu Klientowi prawo do NIE, które sprawi, że nie poczuje się on przypierany do ściany, naciskany do podjęcia decyzji,

oraz stosując inteligentną zachętę…

O tym przeczytasz w artykule Artura Sójki – trenera, felietonisty, networkera, założyciela organizacji rekomendacyjnej Biznes Klub Polska, który ukazał się w nowym numerze Gazety Ubezpieczeniowej (12 na 2023).

Jak zwykle zapraszamy do arcyciekawej i merytorycznej lektury. Pełną treść felietonu znajdziesz tutaj.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w twojej przeglądarce.   Zamknij