Introwertyk, ekstrawertyk, a może centrowertyk ❓ - jaki typ osobowości reprezentujesz i jak przekłada się on na styl komunikowania z Twoim klientem?
O tym przeczytasz w nowym felietonie Artur Sójka – trenera, felietonisty, założyciela organizacji rekomendacyjnej BKP, który ukazał się w nowym numerze Gazety Ubezpieczeniowej (44/2022).
Różne osobowości, to różne style komunikowania się, które nie zawsze odpowiadają tym stosowanym przez naszych klientów. W takiej sytuacji o niedopasowanie i nieporozumienie nie trudno.
Bo gdy spotykają się różne temperamenty i żadna ze stron nie próbuje się „dostroić” do drugiej, nawiązanie nici porozumienia i współpracy może być po prostu niemożliwe.
Jak zmniejszyć dystans komunikacyjną między Tobą, a Twoim klientem i poprawić wyniki sprzedaży?
Odpowiedź znajdziesz w załączonym felietonie.
Nieustannie zachęcamy do lektury.