Przyzwyczailiśmy się już, że wraz z zakończeniem wakacji rusza nie tylko rok szkolny, ale i sezon biznesowy. Gdy już niemal wszyscy wrócili z urlopów, naładowani energią i z odchudzonymi portfelami, przyszedł czas na wytężoną pracę. To najlepszy czas na narodziny nowej marki.
Biznes Klub Polska to organizacja rekomendacji biznesowych. Ogólnokrajowy, całkowicie polski projekt, który budujemy na solidnych fundamentach dwunastu lat wcześniejszych doświadczeń w branży.
Przyświeca nam hasło „Mądrzy przedsiębiorcy współpracują, pozostali konkurują”. I w oparciu o nie tworzymy lokalne grupy mikro, małych i średnich przedsiębiorców, którym dostarczamy wiedzę, umiejętności oraz narzędzia do rozwijania swoich firm przez networking i rekomendacje. Członkowie naszej organizacji to sól ziemi czarnej, podstawa gospodarki naszego kraju. Zauważyliśmy, że mało kto chce im pomagać. Większość chciałaby współpracować tylko z dużymi firmami. Nasza filozofia działania jest inna. My chcemy, aby mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa stały się dużymi razem z nami.
Obecnie, u swych narodzin, tworzymy osiem lokalnych grup w siedmiu miastach Polski. Naszą ambicją jest jednak być organizacją pierwszego wyboru dla wszystkich przedsiębiorców z miast wojewódzkich starego podziału administracyjnego kraju (49 miast). To na początek. Wierzymy, że jesteśmy w stanie pomóc w środowiskach lokalnych wielkości już 30 tys. ludzi. I to jest drugi krok w planach naszego rozwoju.
To co nas niewątpliwie wyróżnia to przekazywana przez nas wartość edukacyjna. Według badań ARC Rynek i Opinia na zlecenie inFakt z tego roku, na reprezentatywnej grupie 1264 polskich mikroprzedsiębiorców (firmy do 9 pracowników), aż 53% badanych chce zainwestować w dokształcanie się i szkolenie, a 10% w doradztwo. Biorąc pod uwagę, że tylko 48% badanych planuje jakiekolwiek inwestycje oraz, że 60% ocenia warunki do prowadzenia działalności w Polsce źle, a 56% w ostatnich 3 latach coraz gorzej, widzimy potrzebę wspierania tego właśnie rynku.
Nie znamy się na wszystkim, ale w zwiększaniu sprzedaży przez networking i rekomendacje jesteśmy naprawdę dobrzy. Może nie za skromni, ale za to skuteczni. Tą wiedzą więc się z naszymi partnerami dzielimy. Uczymy ich jak zaprząc do pracy na rzeczy ich firm ich otoczenie biznesowe, które do tej pory najczęściej było biernym obserwatorem. To co szalenie ważne, stawiamy na warsztaty i praktyczne umiejętności, a cykliczne, co dwutygodniowe spotkania naszych Grup pozwalają współpracującym z nami przedsiębiorcom przekuwać je w dobre, biznesowe nawyki. Nawyki zaś zmieniają się w charakter i owocują sukcesem.
Jeśli znasz polskich mikro, małych i średnich przedsiębiorców, którzy chcą rozwinąć sprzedaż w swoich firmach oraz doszkolić się, bądź sam jesteś taką osobą, najwyższy czas, żebyś się z nami skontaktował i rozważył możliwość współpracy.
Wejdź na naszą stronę www.BiznesKlubPolska.pl, znajdź Grupę, która Cię interesuje, bądź skorzystaj z zakładki „Odwiedź BKP” jeśli w Twoim mieście jeszcze nas nie ma.
Pamiętaj, mądrzy przedsiębiorcy współpracują, pozostali konkurują.