1. Na dobry początek w BKP
- szkolenie dla nowych Członków Klubu
- szkolenie dla osób przedłużających swoje członkostwo na kolejny rok
- szkolenie dla osób, które w trakcie członkostwa potrzebują dodatkowego wsparcia
Plan szkolenia:
- określenie celów własnego członkostwa
- umiejętności networkingowe (small talk i mingling)
- krótkie prezentacje (elevator pitch)
- przekazywanie rekomendacji (czym one są i jak to robić)
- efektywne spotkania indywidualne
2. Praktyczne warsztaty umiejętności networkingowych
- czym jest networking, a czym nie jest
- o co chodzi w minglingu, jak go stosować
- small talk jako narzędzie nawiązywania relacji
- elevator pitch, jak krótko opowiedzieć o sobie, aby zainteresować rozmówcę
3. Skuteczne prezentacje – praktyczny warsztat
- czym jest elewator pitch
- określenie poszczególnych elementów prezentacji
- przygotowanie własnej prezentacji
- przełożenie elevator pitch na dłuższe wystąpienia
- materiały pomocnicze w prezentacjach (prezentacja multimedialna, rekwizyty)
4. Skuteczne rekomendowanie
- czym jest zasada wzajemności, jak działa
- czym jest rekomendacja, a czym polecenie
- różnica między rekomendacjami pasywnymi i aktywnymi
- jak pozyskiwać rekomendacje aktywne
- jak przekazywać informacje zwrotne w przypadku otrzymania niewłaściwych rekomendacji
5. Efektywne spotkania indywidualne (SID)
- czym jest spotkanie indywidualne i jak je przeprowadzić
- jak wypełnić arkusz spotkania indywidualnego – praktyczne warsztaty
- praktyczne rady jak zwiększyć efektywność spotkań indywidualnych
6. Rozbudowa i zarządzanie siecią kontaktów - narzędzia
- poszczególne elementy sieci kontaktów (relacje – kontakty – reputacja)
- jak poszerzać sieć kontaktów on-line oraz off-line
- praktyczne sposoby na pogłębianie sieci kontaktów on-line i off-line
7. Sprzedaż przez rekomendacje
- jak wygląda klasyczny proces sprzedaży vs proces sprzedaży przez rekomendacje
- jak zwiększyć efektywność poszczególnych etapów procesu sprzedaży przez rekomendacje
- kontakt z klientem
- analiza potrzeb
- oferta
- negocjacje
- finalizacja
8. Personal branding na LinkedIn
- LinkedIn jako on-line’owe narzędzie budowania wiarygodności oraz element procesu zakupowego klienta
- jak zoptymalizować poszczególne elementy profilu LinkedIn, aby poprawić swoją widoczność i wiarygodność
9. Social selling na LinkedIn
- czym jest, a czym nie jest social selling
- omówienie elementów profilu LinkedIn i działania na portalu pozwalające na zainicjowanie działań sprzedażowych
- omówienie elementów profilu LinkedIn i metod działania na portalu pomagających sfinalizować rozpoczętą innymi metodami sprzedaż
10. Jak pisać, by nas czytano – warsztaty copywriting
- różne rodzaje publikacji w Internecie (w szczególności na LinkedIn)
- podstawowe zasady konstruowania tekstów
- podstawowe zasady publikowania, aby zwiększać liczbę wyświetleń
- proste sposoby wykorzystywania kontent marketingu
11. Skuteczne negocjacje
- czym są negocjacje w biznesie
- jak przygotować się do negocjacji (research, BATNA)
- jak prowadzić negocjacje
- jak unikać pułapek w negocjacjach
12. #JęstęGrafikę, czyli jak tworzyć grafiki do social mediów w programie Canva
13. Zarządzanie projektami w małej firmie, czyli co może Ci zaoferować Asana
14. Mastermind BKP
- Tworzymy grupę, w której każdy ma szansę na aktywne uczestnictwo.
- Uczestnicy ustalają cele, które chcą osiągnąć, a grupa pomaga im w ich realizacji, co zwiększa odpowiedzialność i zaangażowanie.
- Wspólnie pracujemy nad wyzwaniami i rozwiązaniami problemów, które napotykamy w swoich przedsięwzięciach.
- Grupa składa się z osób z różnych branż lub specjalizacji, co pozwala nam na wymianę różnorodnych perspektyw i doświadczeń.
- Członkowie grupy oferują sobie nawzajem wsparcie, motywację oraz konstruktywną krytykę, co sprzyja osobistemu i zawodowemu rozwojowi.
- Mastermind odbywa się w formie regularnych, comiesięcznych spotkań, podczas których omawiane są postępy, wyzwania oraz cele uczestników.