BKP

Akademia BKP

1. Na dobry początek w BKP

  • szkolenie dla nowych Członków Klubu
  • szkolenie dla osób przedłużających swoje członkostwo na kolejny rok
  • szkolenie dla osób, które w trakcie członkostwa potrzebują dodatkowego wsparcia

Plan szkolenia:

  • określenie celów własnego członkostwa
  • umiejętności networkingowe (small talk i mingling)
  • krótkie prezentacje (elevator pitch)
  • przekazywanie rekomendacji (czym one są i jak to robić) 
  • efektywne spotkania indywidualne

2. Praktyczne warsztaty umiejętności networkingowych

  • czym jest networking, a czym nie jest
  • o co chodzi w minglingu, jak go stosować
  • small talk jako narzędzie nawiązywania relacji
  • elevator pitch, jak krótko opowiedzieć o sobie, aby zainteresować rozmówcę

3. Skuteczne prezentacje – praktyczny warsztat

  • czym jest elewator pitch
  • określenie poszczególnych elementów prezentacji
  • przygotowanie własnej prezentacji
  • przełożenie elevator pitch na dłuższe wystąpienia
  • materiały pomocnicze w prezentacjach (prezentacja multimedialna, rekwizyty)

4. Skuteczne rekomendowanie

  • czym jest zasada wzajemności, jak działa
  • czym jest rekomendacja, a czym polecenie
  • różnica między rekomendacjami pasywnymi i aktywnymi
  • jak pozyskiwać rekomendacje aktywne
  • jak przekazywać informacje zwrotne w przypadku otrzymania niewłaściwych rekomendacji

5. Efektywne spotkania indywidualne (SID)

  • czym jest spotkanie indywidualne i jak je przeprowadzić
  • jak wypełnić arkusz spotkania indywidualnego – praktyczne warsztaty
  • praktyczne rady jak zwiększyć efektywność spotkań indywidualnych

6. Rozbudowa i zarządzanie siecią kontaktów - narzędzia

  • poszczególne elementy sieci kontaktów (relacje – kontakty – reputacja)
  • jak poszerzać sieć kontaktów on-line oraz off-line
  • praktyczne sposoby na pogłębianie sieci kontaktów on-line i off-line

7. Sprzedaż przez rekomendacje

  • jak wygląda klasyczny proces sprzedaży vs proces sprzedaży przez rekomendacje
  • jak zwiększyć efektywność poszczególnych etapów procesu sprzedaży przez rekomendacje
    1. kontakt z klientem
    2. analiza potrzeb
    3. oferta
    4. negocjacje
    5. finalizacja

8. Personal branding na LinkedIn

  • LinkedIn jako on-line’owe narzędzie budowania wiarygodności oraz element procesu zakupowego klienta
  • jak zoptymalizować poszczególne elementy profilu LinkedIn, aby poprawić swoją widoczność i wiarygodność

9. Social selling na LinkedIn

  • czym jest, a czym nie jest social selling
  • omówienie elementów profilu LinkedIn i działania na portalu pozwalające na zainicjowanie działań sprzedażowych
  • omówienie elementów profilu LinkedIn i metod działania na portalu pomagających sfinalizować rozpoczętą innymi metodami sprzedaż

10. Jak pisać, by nas czytano – warsztaty copywriting

  • różne rodzaje publikacji w Internecie (w szczególności na LinkedIn)  
  • podstawowe zasady konstruowania tekstów
  • podstawowe zasady publikowania, aby zwiększać liczbę wyświetleń
  • proste sposoby wykorzystywania kontent marketingu

11. Skuteczne negocjacje

  • czym są negocjacje w biznesie
  • jak przygotować się do negocjacji (research, BATNA)
  • jak prowadzić negocjacje
  • jak unikać pułapek w negocjacjach

12. #JęstęGrafikę, czyli jak tworzyć grafiki do social mediów w programie Canva

13. Zarządzanie projektami w małej firmie, czyli co może Ci zaoferować Asana

14. Mastermind BKP

  • Tworzymy grupę, w której każdy ma szansę na aktywne uczestnictwo.
  • Uczestnicy ustalają cele, które chcą osiągnąć, a grupa pomaga im w ich realizacji, co zwiększa odpowiedzialność i zaangażowanie.
  • Wspólnie pracujemy nad wyzwaniami i rozwiązaniami problemów, które napotykamy w swoich przedsięwzięciach.
  • Grupa składa się z osób z różnych branż lub specjalizacji, co pozwala nam na wymianę różnorodnych perspektyw i doświadczeń.
  • Członkowie grupy oferują sobie nawzajem wsparcie, motywację oraz konstruktywną krytykę, co sprzyja osobistemu i zawodowemu rozwojowi.
  • Mastermind odbywa się w formie regularnych, comiesięcznych spotkań, podczas których omawiane są postępy, wyzwania oraz cele uczestników.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w twojej przeglądarce.   Zamknij